שלטים לעסקים – השיווק הנכון לעסק שלכם

העולם העסקי כיום הוא מאד תחרותי והמאבק על תשומת לב הצרכנים לא פוסק. עסקים בכל הגדלים מחפשים ללא הפסקה שיטות חדשניות בהן הם יכולים לבלוט. אחת האסטרטגיות הבסיסיות ביותר אך היעילות ביותר וכמובן גם מתחדשת עם הטכנולוגיה והחדשנות בכל יום מחדש הוא שילוט. שילוט הוא שיווק יעיל שיכול להיות גם חכם ברמה הטכנולוגית ובכלל גם לעצב את המשרדים שלכם בקלות. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על שלטים לעסקים במגוון הסגנונות.

איך שלטים לעסקים מביאים לשיווק טוב יותר?

השלטים משמשים כאנשי מכירות שקטים, הם מעבירים מסרים ללקוחות פוטנציאליים 24/7 ובמיקום הנכון הם עושים זאת באופן מושלם. המיקום האסטרטגי והעיצוב יכולים למשוך את תשומת הלב של העוברים והשבים, ולהפוך את הרושם הראשוני למשמעותי ולגרום לכך שקהל היעד הפוטנציאל שלכם יהפוך ללקוחות. כאשר אם מקבלים את הליווי המתאים לשיווק נכון באמצעות שלטים והתאמה אישית ללא ספק תוכלו להגיע לתוצאות גבוהות.

מה היתרונות של שילוט עסקי?

להתקנת שלטים לעסקים עבור עסקים קטנים, בינוניים וגדולים ישנם יתרונות רבים והנה מספר יתרונות מהותיים שיוכלו לסייע לכם להתאים את השילוט אל סוג העסק וגודלו:

 

  • מיתוג וזהות – שילוט מעוצב הוא למעשה ייצוג ויזואלי של מותג העסק, המגלם את הערכים והמקצועיות שלו. זהו שיקוף ישיר של הזהות העסקית, המסייע בבניית הכרת המותג והנאמנות בקרב קהל היעד.

 

  • נראות המביאה לתשומת לב למסר השיווקי – בעידן שבו רמזים ויזואליים הם בעלי חשיבות עליונה, השלטים מגבירים את הנראות של העסק ומושכים את תשומת הלב של הלקוחות הפוטנציאליים. צבעים בהירים, עיצובים ייחודיים ותאורה אסטרטגית יכולים לגרום לשלט לבלוט, אפילו בסביבות צפופות או במקומות בהם ישנם שלטים נוספים לתחרות שיווקית בין בתי העסק.

 

  • פרסום חסכוני – בהשוואה לקמפיינים פרסומיים מתמשכים הדורשים השקעה כלכלית גבוהה השלטים הם כלי שיווקי משתלם. לאחר ההתקנה השלטים דורשים תחזוקה מינימלית, מספקים חשיפה מתמשכת ומציעים החזר מצוין על ההשקעה.

 

אם כן לשילוט תפקיד מרכזי באסטרטגיית השיווק של כל בית עסק לא משנה גודלו ועיסוקו, היתרון הגדול ביותר הוא התאמה אישית של כל השלטים בהתאם לסגנון העסק וצרכיו וכמובן ניתוח שיווקי של איך לעצב את השלטים כך שיביאו לתוצאות המקסימליות וימנפו את היתרונות הרבים שיש בהם.

אילו סוגי שילוט קיימים? 

השימוש בשלטים הוא מרכיב חשוב ככלי שיווקי לכל בית עסק. הם מציעים שיטות חסכוניות, משפרים את נראות המותג ומעודדים מכירות. אפשר כמובן להתאים את השילוט לסוג העסק ובכלל לשנות ולגוון בעיצוב ובסגנון המסרים השיווקיים. הנה מספר מרכזי של סוגי שילוט הקיימים מתוך רבים:

 

  • שלטים מוארים – השלטים המוארים מאפשרים משיכת תשומת לב לא רק בשעות הלילה אלא גם בשעות היום וכאשר הם מעוצבים באופן הנכון הם מביאים להצהרה שיווקית איכותית המביאה לתוצאות מקסימליות ברמה השיווקית.

 

  • שלטי לד – שלטי לד הם שלטים מאד מבוקשים בעולם השילוט. מדובר במסכים המשמשים בתור שלטים, לוח מודעות או פשוט מסך המעביר כל מסר שיווקי שאתם מבקשים להעביר. תוכלו לעצב אותם באופן אישי ולהביא לתוצאות טובות ברמה השיווקית באמצעותם.

 

  • שלטי פח בעיצוב מותאם אישית – שלטי פח הם פתרון אידיאלי למתעניינים בשילוט שלא מצריך מהם חשיבה עמוקה מדי או התעסקות תחזוקה מסביב לשילוט. השלט עמיד מאד, מחזיק מעמד לשנים רבות ומאפשר התאמה אישית במגוון של אלמנטים.

 

  • שלטי אלומיניום – שלטי אלומיניום הם שלטים שאינם יקרים ועלותם מתאימה כמעט לכל כיס. שילוט זה מאפשר חריטה של המסר השיווקי ברזולוציה גבוהה ובהתאמה אישית. העמידות של האלומיניום בפגעי מזג אוויר היא מהגבוהות ביותר ומאפשרת לכם שילוט איכותי שנראה חדש ומרענן לשנים ארוכות.

 

  • שילוט עבור גדרות – שילוט לגדרות מאפשר לגדר להעביר מסר שיווקי באופן בולט ייחודי ולא שגרתי באמצעות שילוט בטכנולוגיה חדשנית ובגדלים מותאמים אישית. תנו לגדר שלכם לדבר עבורכם.

 

  • הדפסה על זכוכית – הדפסה על זכוכית משמשת למטרות רבות החל משילוט חיצוני ועד לשילוט פנימי במגוון של סגנונות עיצוב.

 

מהי קרוסלת וידאו ואיך היא הפכה לשילוט המבוקש ביותר?

קרוסלת וידאו בשילוט עסקים מתייחסת לתכונת תצוגה דיגיטלית המסובבת מספר סרטונים ברצף ופועלת ככלי פרסום דינמי. שלא כמו שלטים סטטיים, קרוסלת וידאו יכולה להציג מגוון תכנים כולל פרסומות, סרטוני מידע ותוכן אינטראקטיבי על שלט דיגיטלי יחיד. שיטה זו משפרת את המעורבות על ידי לכידת תשומת הלב של העוברים והשבים באמצעות מסרים חזותיים נעים ומסרים משתנים. שיווק זה יעיל במיוחד באזורים עם תנועה גבוהה שבהם עסקים רבים שואפים לבלוט ולהעביר מסרים לקהל היעד הפוטנציאלי שלהם. לסגנון שילוט זה ביקוש גבוה במיוחד בשל התכונות הדיגיטליות הנגישות שבו.

שלטים לעסקים עושים אך ורק אצל המומחים

כאשר מדובר על שילוט המסרים השיווקיים של בית העסק שלכם חשוב שיהיה לכם שילוט איכותי וברמה גבוהה, עמיד לשנים ארוכות וכזה המעביר את המסר הממותג כראוי ואל קהל היעד הפוטנציאלי. פרונט שילוט נוסדה בשנת 2013 על ידי קבוצה של יזמים צעירים ומקצועיים מעולם הפרסום והמיתוג לעסקים. פרונט שילוט יודעים היטב כיצד לבנות לבית העסק שלכם תדמית עסקית איכותית שתעביר מסר מדויק ותייחד את המותג. צרו קשר כבר כעת.

צרו איתנו קשר