חומרי גלם לשילוט

אלוקבונד

אלוקובונד (לוקובונד) המוכר גם כ-ACP הוא סוג של אלומיניום מורכב, העשוי משני לוחות אלומיניום וביניהם משטח של פוליטילן דחוס. כך האלומיניום זוכה לרמות גבוהות במיוחד של חוזר ועמידות.

אלוקובונד (הדפסה ישירה)

לוחות אלוקובונד עשויים ואלומיניום ונודעו כחומרים עמידים ביותר – ועליהן ניתן להדפיס ישירות תמונה, כיתוב או דגם באיכות גבוהה ביותר. לוחות אלוקובונד זמינים במגוון גדלים ומפרטים.

פרספקס

פרספקס (זכוכית אקרילית) הוא חומר גלם פלסטי ושקוף – שמהווה תחליף עמיד ובטוח יותר לזכוכית. הפרספקס שומר על רמות שקיפות גבוהות ביותר – אך בניגוד לזכוכית הוא עמיד למכות ולנפילות.

PVC

הפולימר PVC הוא חומר גלם שימושי ביותר – המוכר לנו בעיקר כחומר שממנו עשויים תקליטי ויניל. PVC הוא בעל מראה פלסטי – דומה לסוגי הפלסטיק הנפוצים יותר – אך עמיד וחזק במיוחד.

PVC (הדפסה ישירה)

הפולימר PVC הוא חומר גלם שימושי ביותר – המוכר לנו בעיקר כחומר שממנו עשויים תקליטי ויניל. ניתן ליצור לוחות PVC במגוון רחב של גדלים – ועליהם להדפיס ישירות תמונות לבחירתכם.

שטיחי PVC (הדפסה ישירה)

אנחנו מציעים שטיחי PVC שעליהן ניתן להדפיס תמונה לבחירתכם. שטיחי ה-PVC עמידים ביותר ומצריכים תחזוקה מינימלית – ומאפשרים הדפסה של תמונה, דגם או עיצוב ברזולוציה גבוהה במיוחד.

קאפה

קאפה הוא הכינוי המוכר בארץ ללוח מוקצף – לוח העשוי משתי שכבות של נייר מט וביניהן פוליסטרן מוקצף. זהו אחד הלוחות הזולים והנפוצים בארץ – שמשמש למגוון רחב של מטרות: ממשטח לציור ועד להדפסת שלטים מורכבים.

קאפה (הדפסה ישירה)

אנחנו מציעים הדפסה ישירה על לוחות קאפה (לוחות מוקצפים). את הלוחות ניתן לבחור במספר רחב של גדלים וצורות – ועליהם ניתן להדפיס ברזולוציה גבוהה ותוך הקפדה על איכות תמונה מירבית.

ברזנטים

ברזנטים הן יריעות בד פלסטי – שעשויות כמעט תמיד מחומרים עמידים דמויי פלסטיק (פולימרים). ברזנטים משמשים להצללה, לתיחום או להגנה מפני משקעי הגשם.

מדבקות אורפול

מדבקה העמידה בפני מים, ואינה נקרעת בקלות. מדבקת אורפול איכותית ועמידה במיוחד, גם בתנאים קשים.

זכוכית

משטחי זכוכית זמינים במגוון רחב של גוונים ובמגוון רחב של תכונות שונות. ישנם סוגי זכוכית עמידים יותר או פחות, שקופים יותר או פחות ובעלי שורה ארוכה של תכונות אחרות להתאמה אישית.

עץ

חומרי עץ זמינים ממספר סוגים שונים ובעלי שורה ארוכה של תכונות שונות – רובן קשורות למראה החיצוני של העץ ולרמת העמידות שלו.

אלומיניום

אלומיניום היא מתכת זולה, עמידה ונוחה לעבודה ולכיפוף. משטחי אלומיניום יכולים להיות דקים וקלים לכיפוף במיוחד – כמו האלומיניום לעטיפה שנמצאים כמעט בכל בית – או עבים וקשים יותר.

לדים סמסונג

לד (Light-Emitting Diode) היא טכנולוגיה מיוחדת לפיתוח מסכים או נורות – שמאפשרת לשמור על איכות תמונה גבוהה ככל האפשר ולחסוך בהוצאות החשמל.

שנאי לדים

בעת עבודה עם מסכי או נורות לד חשוב להקפיד על שימוש בשנאי חשמל איכותיים במיוחד – שימנעו פגיעה באיכות הלד. אנחנו מציעים מגוון רחב של שנאי לדים איכותיים ביותר.

אותיות PVC 20 מ״מ מובלט

שלטי PVC מסוג זה עשויים מפולימר פלסטי עמיד במיוחד – והם בעלי אותיות מובלטות שמדגישות את השם שעל השלט ומושכות תשומת לב.

שלטי זכוכית (הדפסה ישירה)

אנחנו מציעים שלטי זכוכית איכותיים – תוך הדפסה ישירה על הזכוכית במקום שימוש במדבקה נפרדת.

גדר מדברת

שלטים לגדרות – המכונים "גדר מדברת" – נותנים לכם את היכולת להעביר את המסר שלכם בצורה בולטת. ניתן למצוא שלטים לגדרות במגוון שיטות, טכנולוגיות וגדלים – ואנחנו מציעים כאן בפרונט שילוט את כולם.

טפטים / מדבקות לעסקים

טפטים או מדבקות הם השלטים הפשוטים והזולים ביותר לייצור. אנחנו מציעים טפטים ומדבקות במגוון רחב של גדלים וטכנולוגיות הדפסה.

שלטי פרספקס

שלטי פרספקס דומים לשלטי זכוכית – אבל הם עשויים מתחליף זכוכית פלסטיק ששומר על עמידות וקשיחות גבוהה הרבה יותר.

פרספקס (הדפסה ישירה)

פרספקס היא זכוכית אקרילית שקופה שעליה ניתן לחרוט או לצרוב תמונה – לצורך הקמת שלט או לוח עם טקסט או תמונה. לוחות פרספקס משתלבים היטב גם עם שלטים או לוחות מוארים.

רול אפ

רול אפ הוא כלי שיווקי נהדר – מעין שלט או טפט מחובר לעמוד. ניתן להשתמש ברול אפ בהקמה של דוכנים או לכל מטרה ניידת אחרת.

מתקן מתמגנט

אנחנו מציעים מתקנים מתמגנטים עשויים מתכת – שמאפשרים הם להעביר את המסר שלכם בצורה נוחה וניידת.

שלטי עץ (הדפסה ישירה / חריטה בלייזר)

שלטי עץ מגיעים בגדלים שונים ועל בסיס חומרי גלם שונים – כמו גם על בסיס טכנולוגיות הדפסה שונות. אנחנו מציעים שני סוגים של הדפסה על שלטי עץ: הדפסה ישירה על משטח העץ או חרטיה באמצעות לייזר.

מדבקת ויניל (הדפסה UV)

באמצעות הדפסה בטכנולוגית UV, ניתן להדפיס מדבקות ויניל ועליהן תמונה או גרפיקה ברזולוציה מיטבית. אנחנו בפרונט שילוט מציעים הדפסה מתקדמת על מדבקות ויניל ובמחירים נוחים במיוחד.

שמשוניות

שמשונית היא יריעת בד עשויה מחומר חזק ועמיד במיוחד (לרוב מדובר ב-PVC), שמשמשת להצללה או להגנה מפני הגשם על מתחם כמו חצר או גינה – או לחילופין לתיחום של מתחמים שונים. אנחנו מציעים הדפסה איכותית על גבי שמשוניות תוך הקפדה על הרזולוציה הטובה ביותר.

צרו איתנו קשר